می توانید 5.4 و بیماری مزمن کلیه کراتینین شود با درمان های طبیعی درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید 5.4 و بیماری مزمن کلیه کراتینین شود با درمان های طبیعی درمان

اگر کراتینین یک بیماری مزمن کلیه (بیماری مزمن کلیه) می رسد تا 5.4 بر روی پایه از تست های آزمایشگاهی، دکتر می کند که بیمار برای شروع دیالیز توصیه. تا به حال، دیالیز است که دیگر تنها انتخاب برای بیماران CKD. بیشتر و بیشتر بیماران در حال رسیدن به یک درمان طبیعی برای جای دیالیز. سپس، می توانید 5.4 کراتینین و بیماری مزمن کلیه با درمان های طبیعی درمان می شود؟ به هر حال، شما می توانید مشاوره رایگان با متخصص کلیه خود را از طریق پنجره های پاپ آپ است.
در بالینی، سطح کراتینین به عنوان شاخص اصلی عملکرد کلیه در نظر گرفته. به عنوان یک ماده در واقع، کراتینین 5.4 نشان می دهد که کلیه سختی مجروح شده است. است که می گویند، کلیه قادر به نگه عملکرد آن به حذف سموم از خون، حفظ تعادل الکترولیت، تولید ادرار، و غیره به عنوان یک نتیجه است، بیماران با بسیاری از علائم در چنین محیط داخلی وحشتناک خواهد بود.
علاوه بر این، دیالیز می تواند عملکرد کلیه را کاهش می دهد، خطر ابتلا به نارسایی قلبی را افزایش می دهد، منجر به گرفتگی عضلانی عضلات و دیگر عوارض جانبی.
از این رو، بیماران CKD این امید به با درمان موجود و طبیعی درمان می شود.
چه می تواند باشد از درمان های طبیعی؟
حمام درمانی کامل.
کامل حمام درمانی است به حمام کل بدن از بیماران مبتلا به کف حمام که پر از جوهر استخراج شده از داروهای چینی هستند. در طول حمام کردن، سموم خواهد شد از طریق پوست انجام شده است. پس از آن، علائم شود کاهش خواهد یافت، و کلیه آغاز خواهد شد برای احیای.
درمان فشرده سازی گرم.
داغ فشرده سازی درمانی یک درمان خارجی، که داغ منطقه Shenshu بیماران فشار دهید است. و در نتیجه چی سالم خواهد بیماری را شکست. به عبارت دیگر، کلیه خواهد شد در درمان تعمیر.
طب سوزنی.
برای بسیاری از بیماران، آن را به یک درمان معجزه آسا برای درمان بیماران با یک سوزن نازک است. در طول درمان، سوزن باید عمیقا در acupoints خاص دقت چاقو شود. از آن زمان، بیمار یک زندگی بهتر زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد درمان های طبیعی به کراتینین 5.4 و بیماری مزمن کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: